• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • امنیت صفحه اینستاگرام

امنیت صفحه اینستاگرام

نویسنده امنیت صفحه اینستاگرام
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : 5 از 5
امنیت صفحه اینستاگرام

راه های حفظ امنیت صفحه اینستاگرام، ایمیل های قبلی، شماره تماس های قبلی، تایید دو مرحله ای و آپلود عکستون

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

   خرید و فروش پیج اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام    تبلیغات در اینستاگرام
فروش فالوور ایرانی اینستاگرام    فروش فالوور ایرانی اینستاگرام
   خرید و فروش ویو پست اینستاگرام    خرید و فروش ویو پست اینستاگرام
   خرید و فروش لایک اینستاگرام    خرید و فروش لایک اینستاگرام
   خرید و فروش کامنت اینستاگرام    خرید و فروش کامنت اینستاگرام
   خرید فروش لایو اینستاگرام    خرید فروش لایو اینستاگرام



اکثر صفحه های یی که ما داریم ممکنه خریده باشیم ، یک سری اطلاعات رو باید از صفحمون داشته باشیم، مثل شماره هایی که رو از قبل روصفحه ست شده یا ایمیل هایی که ست شده، تا در صورت هک یا مسائل امنیتی پیج این اطلاعات را داشته باشیم.
این لیست شماره و ایمیل ها رو به راحتی میتونید از قسمت  Secruty / Access Data همونطور که تو عکس پایین نشون دادیم پیدا کنید.

شماره موبایل و ایمیل ثبت شده در اینستا


 سعی کنید این اطلاعات را جایی امن ذخیره کنید، خوب حالا شما تمامی ایمیل های قبلی و شماره موبایل های ثبت شده را دارید، در زمان هایی به دلیل مشکلات امنیتی ممکن است کدی به شماره ها موبایل یا ایمیل به تشخیص اینستاگرام ارسال شود ، داشتن این ایمیل ها و شماره ها به شما کمک میکند از دارندگان شماره و ایمیل درخواست ارسال کد را کنید.

 

مرحله بعدی مرحله فعال کردن کد دو مرحله ای می باشد، این کد اگر هر دستگاهی بخواهد به اینستاگرام شما وارد شود، حتی اگر پسورد شما را هم داشته باشد، پس از وارد کردن یوزر پسورد باید کدی که به شماره موبایتان ارسال میگردد که در این مرحله ثبت کردید را داشته باشد، و این امنیت صفحه شمارا بالا میبرد، شما میتوانید با رفتن به قسمت security / two-factor authentication

 

 

و فعال کردن گزینه اول  یک کد به شماره موبایل ثبت شده در تنظیمات پروفال / edit profile شما ارسال میشود، پس از وارد کردن این کد یک لیست کد به شما داده میشود که نام آن recovey code یا همان کدهای پشتیبان میباشد.

 

این کدها برای زمانی قابل استفاده میباشد که گوشی شما در دسترس نیست، و شما میتوانید با استفاده از این کد ها وارد اکانت خود شوید.

و در آخر حتما سعی کنید در صفحه کاری خود یک عکس واضح از خودتون بزارید، که معلوم شود صفحه مورد نظر مالکش شما هستین، میتونید بعد چند روز عکس رو آرشیو کنید.

 

امیدوارم این مقاله کمک کنه که اگه خدایی نکرده برای صفحتون مشکلی پیش اومد بتونید اون رو حل کنید، این اطلاعات به کساایی که کار امنیت پیج انجام میدن هم خیلی میتونه کمک کنه تا صفحه شما رو راحت تر برگردونن...

همچنین شما میتوانید برای خرید پیج اینستاگرام، افزایش فالوور اینستاگرام، خرید لایک اینستاگرام و خرید ویو اینستاگرام با ما در تماس باشید.

 

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

فروش پیج اینستاگرام - افزایش فالوور، لایک، ویو، کامنت، لایو و دیگر خدمات اینستاگرام

خدمات اینستاگرام

   خدمات اینستاگرام

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

ده+5 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top