• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • امتیاز منفی گوگل به مطالب تکراری سایت

امتیاز منفی گوگل به مطالب تکراری سایت

نویسنده امتیاز منفی گوگل به مطالب تکراری سایت
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
امتیاز منفی گوگل به مطالب تکراری سایت

یکی از پر اهمیت ترین مسئله ها در طراحی سایت موضوع سئو و رتبه بندی آن است ، زیرا سایت های بسیار زیادی با گرافیک و ظاهر زیبا وجود دارند که کوچک ترین اثری از آنان در صفحات گوگل نیست.در ادامه این مطلب از علت این موضوع آگاه شوید.

 
دومین مسئله ی پر اهمیت بعد از طراحی سایت، مسئله ی سئو سایت است. اما چرا گاهی اوقات سایت هایی را می بینیم که کاملا ساده هستند و قالب گرافیکی آنچنانی ندارند اما دارای رتبه ی بالایی در گوگل هستند و برعکس، سایتهایی را می بینیم که دارای قالب گرافیکی زیبا و جذابی هستند اما دارای رتبه بالایی در گوگل نیستند؟ پاسخ این سوال به محتویات گذاری صحیح در سایت برمی گردد چون تنها با محتویات گذاری صحیح و رعایت نکات کلیدی سئو میتوان جزء لینکهای اول در صفحه ی اول گوگل بود.  محتویات گذاری صحیح یعنی چه ؟ محتویات گذاری صحیح یعنی برای مثال از مطالب تکراری در سایتتان استفاده نکنید.
یک شخصی که مدیریت سایتی را برعهده دارد و بیشتر کار محتویات گذاری را انجام می دهد باید برای بالا بردن رتبه ی سایت خود در ابتدا نظر مساعد موتورهای جستجو را جلب کند، چرا ؟ چون کاربران بیش از هرچیزی ، به موتورهای جستجو اطمینان دارند و سایتهایی را که در صفحه ی اول موتور جستجو خود مشاهده می کنند را سایتهایی قدرتمند می دانند حتی با اینکه آن سایتها دارای گرافیکی ساده باشند. و اما مدیر سایت برای اینکه توجه موتورهای جستجو را به سایت خود جلب کند باید چه کند؟
مدیر سایت نباید کیفیت را فدای کمیت کند یعنی اینکه نباید کل سایت خود را با مطالب تکراری پرکند. برای بعضی از افراد تولید مطالب جدید کار آسانی نیس به همین دلیل مطالب سایت های دیگر را در سایت خود قرار می دهند و این محتویات گذاری اشتباهی است که گوگل هم برای آن تنبیه خوبی قرار داده است.
درصورتی که دائما از مطالب تکراری در سایت خود استفاده کنید این مطالب از نتایج گوگل حذف میشود و اگر بخواهید سایتتان را در این زمان ارزیابی کنید متوجه خواهید شد که سایت شما به نقطه ی صفر بازگشته است و رتبه ی سایت شما پایین می آید. بنابراین استفاده از مطالب تکراری در سایت تاثیربسزایی در سئو سایت خواهد داشت والبته استفاده مکرر از مطالب تکراری آسیب جبران ناپذیری را به سئو سایت وارد خواهد کرد.
بنابراین هیچ وقت کیفیت کار را فدای کمیت نکنید .

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

22-12 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top