• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • افزایش فالوور اینستاگرام؛ چطور انجامش بدیم

افزایش فالوور اینستاگرام؛ چطور انجامش بدیم

نویسنده افزایش فالوور اینستاگرام؛ چطور انجامش بدیم
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
افزایش فالوور اینستاگرام؛ چطور انجامش بدیم

افزایش فالوور اینستاگرام؛ چطور انجامش بدیم - راهکار هایی برای جذب فالوور

افزایش فالوور اینستاگرام؛ چرا و چگونه

با اطمینان کامل می توان بیان کرد که در حال حاضر اینستاگرام و افزایش فالوور در این شبکه اجتماعی، به یکی از بزرگترین پدیده های فضای مجازی در سراسر دنیا و ایران بدل شده است. شبکه اجتماعی اینستاگرام با قابلیت بسیار زیادی که در توسعه و عرضه اجناس و کالاها دارد، فضای بسیار مطلوبی برای فعالان اقتصادی است که قصد توسعه کسب و کار خود را دارند و به دنبال بالا بردن درآمدشان از طریق فروش اجناس و کالا از مسیر فضای مجازی هستند.

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

   خرید و فروش پیج اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام    تبلیغات در اینستاگرام
فروش فالوور ایرانی اینستاگرام    فروش فالوور ایرانی اینستاگرام
   خرید و فروش ویو پست اینستاگرام    خرید و فروش ویو پست اینستاگرام
   خرید و فروش لایک اینستاگرام    خرید و فروش لایک اینستاگرام
   خرید و فروش کامنت اینستاگرام    خرید و فروش کامنت اینستاگرام
   خرید فروش لایو اینستاگرام    خرید فروش لایو اینستاگرام

 

 

اینستاگرام

اینستاگرام

شاید یکی از اولویت های اول هر کاربری در اینستاگرام و در ضمن اساسی ترین اصل کامیابی در اینستاگرام، دارا بودن فالورهای زیاد و واقعی است. این نکته به ویژه برای پیج های تجاری و بازرگانی که قصد دارند محصولاتشان از طریق این شبکه اجتماعی عرضه کنند از اهمیت دوچندانی برخوردار است.

در این نوشتار می خواهیم شما را با شیوهای بالا بردن فالوور اینستاگرام آشنا نماییم تا بتوانید در آینده پیج های پر رونقی برای خود دست و پا کنید.

 

 

شیوه های بالا بردن فالوور اینستاگرام

همان طور که در مقدمه بالا توضیح دادیم در این نوشتار می خواهیم شما را با شیوه های بالا بردن فالوور اینستاگرام آشنا کنیم. شیوه هایی که در قابلیت ها و امکانات اینستاگرام وجود دارد و تنها کافیست کمی وقت بگذارید تا بتوانید برای پیج خود، فالوور واقعی دست و پا کنید.

 

 

افزایش فالوور اینستاگرام

افزایش فالوور اینستاگرام

صفحه پروفایل اینستاگرام

در شبکه اجتماعی اینستاگرام، مهم ترین صفحه هر کاربر، صفحه پروفایل آن است که کانون و مرکز توجه همه کاربران به شمار می رود. در این صفحه محوری مهم، استوری ها و پست ها که توسط شما تنظیم شده است، برای سایر پیج ها به نمایش درمی آید. و دارای قسمت ها و قابلیت های فراوانی است همچون قسمت بیو اینستاگرام، که در ادامه به شرح آن خواهیم پرداخت.

 

 

پروفایل اینستاگرام

پروفایل اینستاگرام

بحث درباره صفحه پروفایل اینستاگرام است و اینکه این صفحه به عنوان کانون فعالیت ها شما در این شبکه به شمار می رود. اگر بخواهیم برای نزدیکی به ذهن یک مثال بزنیم، صفحه پروفایل؛ ویترین فعالیت های کاربر است. شما هم حتما برای تهیه هر کالا یا محصولی به ویترین مغازه فروش آن کالا نظر می اندازید. در اینستاگرام نیز کاربران دیگر اولین چیزی که از مشخصات یک کاربر جلب توجه می کند، محتوای صفحه پروفایل کاربر است. پس باید در تولید محتوا در این صفحه و اعلام اهداف خود، ظرافت و دقت کافی را به کار بندید.

 

 

بیو اینستاگرام

بیو اینستاگرام به منزله شناسنامه و کارت ملی شما در فضای مجازی است. در این بخش است که می توانید کاربرها را به بررسی اکانت خود ترغیب کنید. این بخش از اینستاگرام آن چنان دارای اهمیت بالایی است که برخی شرکت های بزرگ با ظرافت و وسواس بیش از حدی برای این بخش محتوا تولید و گلچین می کنند.

پس شما هم سعی کنید این بخش را با ظرافت و وسواس خاصی تنظیم کنید در این بخش می توانید از قابلیت لینک گذاری نیز به خوبی بهره ببرید.

 

 

ارتباطات بستر توسعه پیج اینستاگرام

داشتن تعامل مثبت و دوسویه و مهیا کردن شرایط ارتباط با دیگر کاربران و پیج های دیگر به ویژه پیج های که از نظر موضوع و محتوا به پیج شما قرابت دارند می تواند بازدید و جذب کاربر در اکانت شما ارتقا بخشد. خوشبختانه در این بخش اینستاگرام، هیچ گونه محدودیت برای کاربر در نظر نگرفته است.

ارتباطات و اینستاگرام

ارتباطات و اینستاگرام

هشتگ ها را فراموش نکنید

قابلیت هشتگ بسیار جذاب و با اهمیت است. در اصل با استفاده از قابلیت هشتگ ها، می توانید کاربرها علاقه مند به موضوعات پیج خود را به سمت پیج خود راهنمایی کنید. در قابلیتی جدید اینستاگرام امکان دنباله کردن هشتگ ها را فراهم نموده است. با استفاده از این قابلیت تازه، کاربران به محض انتشار پست یا استوری های مرتبط با هشتگ فالو شده، کاربر را از این محتواها آگاه می سازند و در بخش هوم اکانت دنبال کرده دیده می شوند.

 

 

هشتگ ها و اینستاگرام

هشتگ ها و اینستاگرام

با توجه به این توضیحات، بهره نبردن از هشتگ ها بسیار اشتباه است. پس دقت کنید در رابطه با پیج و استوری های خود از هشتگ ها مرتبط استفاده کنید. در ضمن دقت داشته باشید تعداد هشتگ های هر پست در اینستاگرام از بیش از سه واژه فراتر نرود و در انتخاب واژه ها برای هشتگ گذاری دقت لازم را به یاد داشته باشید.

 

 

درآمد زایی اینستاگرام

درآمد زایی اینستاگرام

شناسایی فالوورها

شناسایی دنبال کننده ها و بازدیدکننده های اکانت خود، یکی از نکات بسیار حیاتی بالا بردن فالوور و بهروزی در اینستاگرام است. با شناسایی مخاطبان اکانت خود و پی بردن به این نکته که مخاطبان و دنبال کننده های شما از چه طیف و قشری هستند و چه علایق و سلایقی دارند می توانید به بهترین شکل فعالیت های خود را با آن ها تنظیم و همسو کنید که این کار باعث موفقیت بسیار زیاد شما در پر رونق تر شدن پیجتان خواهد شد.

 

 

 

ابزار تبلیغی اینستاگرام

استفاده از قابلیت insight

یکی از شیوه هایی که شما به بهترین صورت می توانید با ویژگی ها و خصایص دنبال کننده خود آشنا شوید، استفاده از قابلیت insight است. که برای صفحه های تجاری و بازرگانی که پروفایل خود را به حالت تجاری درآورده اند، قابل استفاده است.

 

 

استفاده از قابلیت insight

استفاده از قابلیت insight

همه کاربران به راحتی می تواند نوع اکانت خود را به بیزینس(تجاری) پروفایل تغییر دهند. پیش از این تبدیل به بیزینس پروفایل به راحتی الان نبود؛ باید یک اکانت در فیسبوک می داشتید و آن اکانت را با اکانت اینستاگرام متصل می کردید، اما در حال حاضر به راحتی و با چند حرکت ساده می توانید یک بیزینس پروفایل داشته باشید.

 

 

داشتن یک صفحه با فالوور مطلوب

بیزینس پروفایل

داشتن یک صفحه با فالوور مطلوب

تصور کنید هر کاربری با مشاهده پیج شما اولین چیزی که توجهش را جلب می کند تعداد فالوورهای پیج شماست.  و در صورت بالا بودن میزان دنبال کننده های شما تمایل بیشتری برای دنبال کردن شما پیدا خواهد کرد. حال این نکته را در نظر بگیرید شما به دنبال فروش محصول یا خدمتی هستید، بالا بودن فالوورها در این موارد، از اهمیت دوچندانی برخوردار می شود.

 

 

فالوور اینستا

فالوور اینستا

پس در اختیار داشتن یک صفحه با فالوور مطلوب از نظر تعداد، روند موفقیت پیج را تداوم می بخشد و باعث جلب اعتماد سایر کاربران می شود. اگر به هر دلیلی اکانتی با فالوور زیاد ندارید، می توانید با خرید پیچ اینستاگرام این شرایط را برای خود مهیا کنید.

 

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

فروش پیج اینستاگرام - افزایش فالوور، لایک، ویو، کامنت، لایو و دیگر خدمات اینستاگرام

خدمات اینستاگرام

   خدمات اینستاگرام

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

12+نه =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top