• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • اضافه شدن استیکر تبدیل گفتار به متن در قسمت استوری اینستاگرام

اضافه شدن استیکر تبدیل گفتار به متن در قسمت استوری اینستاگرام

نویسنده اضافه شدن استیکر تبدیل گفتار به متن در قسمت استوری اینستاگرام
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
اضافه شدن استیکر تبدیل گفتار به متن در قسمت استوری اینستاگرام

اخیرا اینستاگرام یک استیکر جدیدی را طراحی کرده که گفتار را به متن مبدل می کند تا از این طریق افراد ناشنوا و کم شنوا این امکان را پیدا کنند که فایل های

اخیرا اینستاگرام یک استیکر جدیدی را طراحی کرده که گفتار را به متن مبدل می کند تا از این طریق افراد ناشنوا و کم شنوا این امکان را پیدا کنند که فایل های ویدئویی را تماشا کنند. البته این استیکر هنوز به صورت گسترده در دسترس نیست. و فقط در برخی کشورها قابل دسترسی است.

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

   خرید و فروش پیج اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام    تبلیغات در اینستاگرام
فروش فالوور ایرانی اینستاگرام    فروش فالوور ایرانی اینستاگرام
   خرید و فروش ویو پست اینستاگرام    خرید و فروش ویو پست اینستاگرام
   خرید و فروش لایک اینستاگرام    خرید و فروش لایک اینستاگرام
   خرید و فروش کامنت اینستاگرام    خرید و فروش کامنت اینستاگرام
   خرید فروش لایو اینستاگرام    خرید فروش لایو اینستاگرام

اضافه شدن استیکر تبدیل گفتار به متن در قسمت استوری اینستاگرام

اخیرا اینستاگرام یک استیکر جدیدی را طراحی کرده که گفتار را به متن مبدل می کند تا از این طریق افراد ناشنوا و کم شنوا این امکان را پیدا کنند که فایل های ویدئویی را تماشا کنند. البته این استیکر هنوز به صورت گسترده در دسترس نیست

شبکه اجتماعی اینستاگرام اخیرا یک بروزرسانی تازه ای را در قسمت استوری ایجاد کرده که به کاربران این شبکه اجتماعی، این فرصت را می دهد که نوشتار(کپشن) را به فایل های ویدئویی  الحاق کنند. استیکر جدید کپشن ساز در اینستاگرام به طور خودکار آنچه را که فرد در فایل تصویری بیان می کند به نوشتار بدل می کند تا کاربران قادر باشند ویدئو مورد نظر را بدون صوت مشاهده کنند. اینستاگرام از قصد خود برای استفاده از استیکر کپشن در قسمت ریلز پرده برداری کرده است

بر طبق گزارش رسانه ها، اینستاگرام در بیانیه ای که منتشر کرده است بیان داشته که، در بعضی زمان ها امکان دارد شما در موقعیتی باشید که امکان پخش صدای ویدئو را نداشته باشید ولی باز هم می خواهید که ویدئو را تماشا کنید. در این موقعیت به وسیله استیکر کپشن، به راحتی می توانید فایل تصویری مورد نظر را به صورت معنادار و با متن زیرنویس ببینید.

یکی از مدل ها و بازیگران زن معلول با نام تایتان لی، از مدت ها پیش خواستار به روز شدن استیکر کپشن برای اینستاگرام شده بود تا افرادی که مشکل شنوایی دارند این امکان را داشته باشند که به خوبی با محتوا ویدئویی ارتباط برقرار کنند. اینستاگرام فناوری کپشن خودکار فایل های ویدئویی را بر مبنای هوش مصنوعی در سال گذشته رونمایی کرد. این قابلیت در بخش IGTV اینستاگرام اضافه شده است.

 

اینستاگرام

بسیاری از شرکت های فعال در حوزه فناوری در حال گسترش امتیازات جدیدی هستند تا تعداد بیشتری از افراد بتوانند با پلتفرم های ارائه شده توسط آن ها، کار کنند. برای نمونه شرکت گوگل در سال 2019 از سرویس جدیدی به نام Live Transcribe رونمایی کرد. این سرویس به افراد ناشنوا و کم شنوا از طریق مزیت تبدیل گفتار به نوشتار و متن کمک بسیار شایانی می کند. در ماه گذشته میلادی گوگل تصمیمی اتخاذ کرد که بر مبنای آن  قابلیت Live Caption اندروید را که وظیفه تبدیل و ایجاد کپشن به صورت خودکار برای فایل های صوتی و تصویری به عهده دارد، به مرورگر کروم خود الحاق کند

شرکت اپل در سال 2020 از قابلیت People Detection خود رونمایی کرد که به کاربران نابینا یا کم بینای خود این توانایی را می دهد که متوجه شوند که افراد دیگر تا چه اندازه به آن ها نزدیک شده اند. شبکه اجتماعی فیسبوک نیز سعی کرد، بخش راهنمای تصاویر را برای کاربران نابینا و کم بینا ارتقا دهد. این شبکه قابلیت های دیگری از جمله تغییر فونت و اندازه محتوای نوشتاری را نیز معرفی کرده است.

شبکه اجتماعی تیک تاک، در ماه گذشته میلادی سامانه کپشن خودکار را انتشار داد. این فناوری به صورت کاملا خودکار زیرنویس را به فایل های ویدئویی اضافه می کند تا کاربران امکان فهم محتوا را داشته باشند. تولید کنندگان ویدئو بعد از تهیه و آپلود آن، می توانند قابلیت کپشن را گزینش کنند.

استیکر کپشن شبکه اجتماعی اینستاگرام در حال حاضر فقط برای کاربران کشورهای ایالات متحده، استرالیا، بریتانیا، کانادا،‌ نیوزیلند، سنگاپور و ایرلند، قابلیت دسترسی دارد و به زودی سایر کشورها به این قابلیت دسترسی پیدا می کنند.

برای بهره بردن از قابلیت تازه،  مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا فایل ویدئویی را از طریق قسمت استوری یا ریلز ضبط یا می توانید یک فایل را از گالری گوشی خود بارگذاری کنید.

  • در مرحله بعد بر روی منوی استیکرها کلیک و استیکر کپشن را گزینش کنید

  • در مرحله آخر می توانید فرم و رنگ محتوای نوشتاری را عوض کنید.

 

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

فروش پیج اینستاگرام - افزایش فالوور، لایک، ویو، کامنت، لایو و دیگر خدمات اینستاگرام

خدمات اینستاگرام

   خدمات اینستاگرام

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

ده+5 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top