• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • آموزش گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام

آموزش گذاشتن آهنگ در استوری اینستاگرام

نویسنده آموزش گذاشتن آهنگ  در استوری اینستاگرام
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
آموزش گذاشتن آهنگ  در استوری اینستاگرام

یکی از قابلیت هایی که می تواند در جذب فالوور بیشتر به شما کمک خیلی زیادی بکند ، اضافه کردن اهنگ به استوری اینستاگرام است.

چگونگی گذاشتن آهنگ از گوشی در استوری اینستاگرام

اگر شما هم از کاربران حرفه ای اینستاگرام باشید و همواره به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام خود برای اهداف مختلف از جمله فروش ، بازاریابی و یا تبلیغات هستید باید از تکنیک های مختلف و قابلیت های متفاوتی که اینستاگرام در اختیار شما قرار می دهد به خوبی مطلع باشید و از آنها استفاده کنید.

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

   خرید و فروش پیج اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام    تبلیغات در اینستاگرام
فروش فالوور ایرانی اینستاگرام    فروش فالوور ایرانی اینستاگرام
   خرید و فروش ویو پست اینستاگرام    خرید و فروش ویو پست اینستاگرام
   خرید و فروش لایک اینستاگرام    خرید و فروش لایک اینستاگرام
   خرید و فروش کامنت اینستاگرام    خرید و فروش کامنت اینستاگرام
   خرید فروش لایو اینستاگرام    خرید فروش لایو اینستاگرام

یکی از این قابلیت ها که می تواند در جذب فالوور بیشتر به شما کمک خیلی زیادی بکند ، اضافه کردن اهنگ به استوری اینستاگرام است.

اغلب استفاده کننده های از اینستاگرام و به عبارت بهتر کاربران اینستاگرام افراد جوان و با شور و شوق زیاد هستند. آنها معمولا از آهنگ های جدید و یا احساسی و یا حتی شنیدن آهنگ های نوستالژی و خاطره انگیز استقبال می کنند.

به همین دلیل حتی در یک پیج کسب و کار بی ربط هم می توان با انتشار آهنگ هایی به عنوان فید و یا خوراک اینستاگرام و به عبارت درست تر به عنوان پست اینستاگرام و یا حتی به عنوان استوری اینستاگرام می توانند فالوور اینستاگرام خود را سورپرایز کنند و باعث جذب فالوور بیشتر اینستاگرام شوند.

احتمالا شما هم اگر از کاربران اینستاگرام باشید با فالو کردن پیج اینستاگرام برخی از برند ها و یا اینفلوئنسرها متوجه شده اید که برخی از این پیج ها سعی کرده اند که راهی را پیدا کنند و با انتشار آهنگ بیزینس و تجارت خود را کمی متفاوت جلوه دهند.

مثلا برخی از پیج های اینستاگرام که در کار آموزش زبان انگلیسی فعالیت می کنند با انتشار آهنگ و زیر نویس انگلیسی آن سعی می کنند فالوور اینستاگرام خود را با یک الگوی آموزش زبان پر طرفدار دیگر مواجه و آموزش دهند. بنابراین بهتر است شما هم به دنبال این ارتباط برای افزایش فالوور پیج اینستا خود باشید.

شاید بسیاری از شما با اضافه کردن آهنگ به پست اینستاگرام به خوبی آشنا هستید و این موضوع نمی تواند مشکل خاصی برای شما داشته باشد. اما یکی از قابلیت های جدید و فوق العاده اینستاگرام که در آپدیت اخیر نرم افزار اینستاگرام ایجاد شده است ، امکان انتشار و یا اضافه کردن یک آهنگ به عنوان استوری در اینستاگرام است.

طبق آخرین آمارهای منتشر شده از طرف خود اینستاگرام روزانه بیش از ۵۰۰ میلیون استوری در اینستاگرام انتشار داده می شود و این امکان یعنی استوری به عنوان یکی از  بهترین راه ها برای جذب فالوور اینستاگرام می تواند باشد زیرا استوری اینستاگرام یک مسیر ساده و باز پیش روز فالوور اینستاگرام برای مشاهده پیج و نوع فعالیت پیج اینستاگرام شما است.

چگونه می توانیم یک آهنگ را در استوری اینستاگرام انتشار دهیم؟

برای این کار باید از آخرین ورژن نرم افزار اینستاگرام استفاده کنید و البته از گوشی های هوشمند دارای سیستم عامل آی او اس استفاده کنید زیرا گوشی های دارای سیستم عامل اندروید هنوز به این قابلیت مجهز نشده اند. در نظر داشته باشید که برای این منظور باید نرم افزار خود را از طریق فروشگاه گوگل به روز رسانی کنید. 

حال به راحتی می توانید با رفتن به قسمت استوری و انتخاب یک فیلم و یا عکس ، به قسمت استیکرها بروید و گزینه موسیقی را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه هزاران موسیقی برای شما نمایش داده می شود. هر یک از این آهنگ ها را می توانید انتخاب کنید و برای اطمینان از انتخاب درست می توانید  با پخش کردن آهنگ از نوع آهنگ اطمینان یابید.

با عقب و جلو بردن آیکون موسیقی می توانید قسمتی از آن را که با پست شما تناسب دارد انتخاب کنید و به استوری خودتان اضافه کنید و یا اینکه می توانید با رفتن به قسمت دوربین گوشی خودتان قسمت موزیک را انتخاب کنید ، یک اهنگ را انتخاب و بخش متناسب با استوری اینستاگرام خود را مشخص و انتخاب کنید و بر روی پست بگذارید که این کار برای زمانی مناسب است که قصد دارید یک ویدئو را ضبط کنید و با آن آهنگ به عنوان استوری انتشار دهید.

متاسفانه هنوز همه کاربران اینستاگرام نمی توانند از این قابلیت استفاده کننده و تنها در آپدیت آی او اس این قابلیت ایجاد شده است ولی با این حال خود اینستاگرام وعده داده که به زودی این قابلیت برای کاربران اندروید نیز فعال خواهد شد.

ضمن اینکه می توانید از آهنگ های موجود خود نیز قسمتی را با استفاده از این روش برای گذاشتن استوری در اینستاگرام استفاده کنید و فالوور بیشتری جذب کنید.زمانی که از استوری اینستاگرام بتوانید به خوبی استفاده کنید نه تنها می توانید باعث افزایش تعامل فالوور اینستاگرام با پیج خودتان شوید بلکه می توانید با تکنیک های استوری اینستاگرام مانند پخش آهنگ و یا ایجاد استیکر سوال نسبت به جلب توجه و جذب فالوور زیاد اینستاگرام اقدام کنید.

استوری اینستاگرام یکی از بهترین راه ها برای افزایش فالوور شبکه اجتماعی اینستاگرام است و به نظر می رسد خود اینستاگرام نیز با استفاده از قابلیت های مختلف و ارتقا سطح عملکردی استوری قصد دارید که صاحبین پیج اینستاگرام را ترغیب کند که زمان بیشتری را برای انتشار استوری اختصاص دهند.

شاید به این دلیل است که استوری ها واقعیت بیشتری را نشان داده اند و عمدتا با انتشار لایو در استوری اطلاعات بیشتری در این شبکه اجتماعی انتشار داده می شود و کمتر پیج ها به دنبال کپی کردن اطلاعات یکدیگر می روند.

 

امیدواریم که از مقاله ی فوق بهره کافی را برده باشید ، در صورت مورد توجه بودن و استفاده از مطلب  ،  لطفا در بازنشر آن از ما حمایت نمایید  و مطلب را با ذکر منبع درج کنید. چنانچه هرگونه سوال ، ابهام و یا نظر دیگری در این مورد دارید می توانید در قسمت دیدگاه همین مطلب با ما در میان بگذارید تا پاسخ گوی شما عزیزان باشیم.

 

 

خدمات شرکت ایده آفرین در حوزه اینستاگرام

فروش پیج اینستاگرام - افزایش فالوور، لایک، ویو، کامنت، لایو و دیگر خدمات اینستاگرام

خدمات اینستاگرام

   خدمات اینستاگرام

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

هشت+6 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top