• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • آماری از فعالیتهای شبکه اجتماعی اینستاگرام

آماری از فعالیتهای شبکه اجتماعی اینستاگرام

نویسنده آماری از فعالیتهای شبکه اجتماعی اینستاگرام
نویسنده : ایده آفرین
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
آماری از فعالیتهای شبکه اجتماعی اینستاگرام

اینستاگرام به تازگی آماری از فعالیت های کاربران خود و هم چنین میزان درآمد حاصل از تبلیغات خود را در سه سال اخیر منتشر کرده است که بطورکلی میزان پیشرفت این شبکه اجتماعی در آمارها کاملا مشهود است.

شبکه اجتماعی اینستاگرام که روز به روز به امکانات خود می افزاید به تازگی گزارشی را منتشر کرد که براساس این گزارش میزان بازدید این شبکه اجتماعی در طی 2 سال اخیر دو برابر شده است.

به صورت میانگین در طول یک ماه حدود ۶۰۰۰ میلیون ویدئو و عکس توسط کاربران در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود و در طول ۶ ماه گذشته حدود ۱۰۰ میلیون عضو جدید به اینستاگرام اضافه شده است. در ماه اخیر اینستاگرام در صدر خبر ها بوده است و با قابلیت های جدیدی نظیر استوری و ویدئو لایو و امکان ذخیره کردن پست های دلخواه به خوبی خود را نمایش داده است.

اینستاگرام روند رو به رشد بسیار خوبی داشته است، اولین تبلیغ اینستاگرام سه سال پیش عرضه شد و در این سه سال این عدد هم اکنون به ۵۰۰ هزار تبلیغ کننده رسیده است. سود تبلیغات اینستاگرام در سال جاری چیزی حدود 1.5 میلیارد برآورد شده است و براساس پیش بینی های انجام شده این عدد به ۵ میلیارد تا سال ۲۰۱۸ می رسد. قابلیت دایرکت اینستاگرام نیز از استقبال بیشتری برخوردار شده است و از ۸۰ میلیون کاربر به ۳۰۰ میلیون رسیده است و این تغییر تنها در طول یک سال انجام شده است.

اینستاگرام راه طولانی را پشت سر گذاشته است، از اولین انتشار این برنامه در سال ۲۰۱۰ در اپ استور تا به امروز، فراز و نشیب هایی زیادی در رابطه با این برنامه وجود داشته است. در سال ۲۰۱۲ فیس بوک پذیرفت تا با پرداخت ۱ بیلیون دلار اینستاگرام را خریداری کند، کوین سیستروم، بانی اینستاگرام، نهایت و مقصود اپلیکیشن خود را فراتر از این ها دانسته است و معتقد است که اینستاگرام باید محلی برای عرضه هرآنچه در دنیا اتفاق می افتد باشد و این اطلاعات در زمان کم در سراسر جهان منتشر شود، اگر صادق باشیم این اپلیکیشن تاکنون نیز بسیار موفق بوده و توانسته تا حد بسیار زیادی به هدف خود برسد.

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

ده+5 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top