• 02144978540
  • دسته موضوع
  • جستجوی مطالب
  • دسته موضوع
  • وب سایت
تگ عنوان در سئو ۱۳۹۵/۰۸/۱۸

تگ عنوان در سئو

عنوان انتخاب شده مرتبط با موضوع وب سایت باشد وتعداد کاراکتر های مجاز 60 تا 115 کاراکتر است.هر صفحه از وب سایت عنوان مجزا داشته باشد که صفحات وب شما تکراری نباشد.

ادامه مطلب
نقشه سایت یا XML چیست؟ ۱۳۹۵/۰۸/۲۰

نقشه سایت یا XML چیست؟

سایت مپ ها راه ساده ای برای اطلاع رسانی صفحات در سایت و دسترسی به خزش در سایت برای وب مستر ها هستند.نقشه ی سایت یک فایل XML است که دارای آدرس ها برای یک سایت و همچنین ابر داده ها در هر URL است.(زمانی که آخرین آپدیت صورت میگیرد کدام رویداد ها معمولارخ می دهد؟ و چقدر رفتارURL ها در سایت مهم است)همچنین با این روش موتورهای جستجو میتوانند به طرز هوشمندانه ای در سایت خزش کنند.برای اطلاع کامل از نقشه ی سایت و کاربرد آن در سایتتان و همچنین آموزش ایجاد آن با ایده آفرین همراه باشید.

ادامه مطلب
قابلیت های ورد پرس چیست؟ ۱۳۹۵/۰۸/۰۶

قابلیت های ورد پرس چیست؟

با توجه به قدرت و ظرفیت بالای هسته ی وردپرس، امروزه از آن برای انواع سایت ها از جمله خبری، پورتالی، فروشگاهی، هاستینگ و … مورد استفاده قرار می گیرد و سرویس دهی بسار فوق العاده ای نیز دارد.اگر میخواهید بدانید ورد پرس چیست؟ و چه مزایایی دارد؟ و در چه جاهایی بایداز ورد پرس استفاده کرد ؟ این مطلب را دنبال کنید.

ادامه مطلب
فواید استفاده از کارت در طراحی سایت ۱۳۹۵/۰۷/۲۶

فواید استفاده از کارت در طراحی سایت

یک روش جدید در طراحی سایت که از سال 2016 توسط طراحان وبسایت مورد استفده قرار گرفته است استفاد از کارت در طراحی سایت می باشد. فواید و کارآمدی کارت ها خارج از دنیای دیجیتال (مانند بیزنس کارت،کارت های بازی و …) برای ما شناخته شده است. استفاده از کارت به دلیل این بوده که اطلاعات مربوط به یک موضوع در یک جایگاه قرار بگیرد.

ادامه مطلب
اشتباهات رایجی که اکثرا در طراحی سایت دچار آن می شوید! ۱۳۹۵/۰۷/۲۴

اشتباهات رایجی که اکثرا در طراحی سایت دچار آن می شوید!

به علت گستردگی دامنه‌ی ارتباطات صاحبان کسب و کارهای کوچک به فکرراه اندازی یک وب‌سایت برای معرفی کار خود افتادند. در ادامه این مطلب به اشتباهات رایجی که در زمینه‌ی مدیریت و طراحی وب‌ سایت وجود دارد که می‌تواند پیامدهای نامطلوبی داشته باشد اشاره می کنیم.

ادامه مطلب
چند توصیه افراد مشهور برای حرفه ای شدن در طراحی سایت ۷۷۴/۰۴/۰۳

چند توصیه افراد مشهور برای حرفه ای شدن در طراحی سایت

برای حرفه ای شدن در طراحی وب سایت فقط مطالعه ی تکنیک و روش های ساختن یک سایت کافی نیست بلکه گوش دادن و مطالعه ی توصیه های چند طراح سایت می تواند بسیار به پیشرفت شما در این زمینه کمک کند . در این مقاله به معرفی سه نفر از معروف ترین طراحان سایت جهان و راهنمایی آن ها در این زمینه که (چگونه میتوانیم بهترین طراح سایت شویم؟؟؟) میپردازیم.

ادامه مطلب
قدم اول در طرحی سایت ۱۳۹۵/۰۶/۲۱

قدم اول در طرحی سایت

طراحی سایت و بهره مندی از یک وب سایت خوب مشروط به رعایت نکاتی ظریف می باشد.قبل از شروع به طراحی سایت بهتر است نکاتی را بدانیم.

ادامه مطلب
go top