• 02144978540
  • دسته موضوع
  • جستجوی مطالب
  • دسته موضوع
  • وردپرس
رفع مشکل نصب افزونه های وردپرس ۱۳۹۶/۰۵/۱۲

رفع مشکل نصب افزونه های وردپرس

امروز در این مقاله سعی داریم رفع مشکل نصب و بروزرسانی افزونه های کاربردی وردپرس را به شما آموزش دهیم.

ادامه مطلب
معرفی نمونه سایت های معروف وردپرس ۱۳۹۶/۰۲/۱۸

معرفی نمونه سایت های معروف وردپرس

یکی از بهترین و محبوب‌ترین سیستم های مدیریت محتوای سایت (CMS) وردپرس می باشد که به دلیل متن باز بودن و امنیت بالای آن طرفداران زیادی دارد و استفاده از آن نیز رایگان است.در این مطلب نیز سعی داریم با چند نمونه از بهترین و مشهورترین سایت های وردپرسی شما را آشنا کنیم.

ادامه مطلب
طراحی سایت شبکه ای با پلاگین وردپرس ۱۳۹۵/۱۱/۱۷

طراحی سایت شبکه ای با پلاگین وردپرس

عموما ایده های جدید در طراحی سایت طرفداران خاص خود را دارد و میتوان با بکارگیری کمی خلاقیت و استفاده از روشهای نوین بازدیدهای سایت را بالا برد. در این مطلب به معرفی پلاگین های گریدساز میپردازیم که با استفاده از آن میتوانید طراحی سایت را بصورت کاملا خلاقانه در وردپرس انجام دهید.

ادامه مطلب
پلاگین بهینه سازی سرعت سایت وردپرس ۱۳۹۵/۱۱/۱۳

پلاگین بهینه سازی سرعت سایت وردپرس

از مهمترین مواردی که مدیر یک سایت باید به آن توجه ویژه داشته باشد سئو سایت است. در وردپرس پلاگین های بسیاری برای بهینه سازی و بهبود سئو سایت موجود است که در مقاله های قبلی نیز به چند مورد از آنها پرداخته ایم. پلاگین autoptimize با افزایش سرعت بارگذاری سایت وردپرسی، در بهینه سازی سایت و بهبود سئو تاثیر بسیاری میگذارد.

ادامه مطلب
طراحی سایت حرفه ای با پلاگین فرم ساز وردپرس ۱۳۹۵/۱۱/۱۱

طراحی سایت حرفه ای با پلاگین فرم ساز وردپرس

هر سایتی با هر محوریتی بدون شک به فرم هایی برای برقراری ارتباط با کاربران یا مشتریان خود نیازمند است. فرم های تماس با ما، عضویت، ورود به سایت، دریافت سفارش، پشتیبانی و... که تقریبا از ابتدای وجود یک سایت لازم است. با پلاگین های فرم ساز وردپرس می توانید با صرف زمان کمتر در طراحی سایت خود به راحتی زیباترین و کارآمدترین فرم ها را بسازید.

ادامه مطلب
تاثیر پلاگین کش وردپرس در سئو سایت ۱۳۹۵/۱۱/۰۹

تاثیر پلاگین کش وردپرس در سئو سایت

کش چیست؟ چه تاثیری بر سرعت سایت دارد؟ چه تاثیری بر سئو سایت وردپرسی دارد؟ همه این موارد در این مقاله مورد بررسی قرار می گیرد و علاوه بر آن چند نمونه از بهترین پلاگین های کش وردپرس را معرفی کرده و چگونگی استفاده از آنها در بهینه سازی سایت وردپرس را نیز شرح می دهیم.

ادامه مطلب
طراحی سایت چند زبانه با پلاگین وردپرس ۱۳۹۵/۱۱/۰۶

طراحی سایت چند زبانه با پلاگین وردپرس

اگر سایت فروشگاهی دارید و قصد فروش جهانی محصولات خود را دارید یا حتی سایت های اطلاع رسانی و شرکتی و مایل به دیده شدن در سطح جهانی هستید؛ وردپرس افزونه های بسیار قدرتمندی برای طراحی سایت چندزبانه دارد که میتواند در سئو سایت شما نیز اثرات مثبتی داشته باشد.

ادامه مطلب
go top