• 02144978540
  • دسته موضوع
  • جستجوی مطالب
  • دسته موضوع
  • اتوماسیون اداری
گارانتی کیفیت ۱۳۹۸/۰۸/۲۵

گارانتی کیفیت

هنگام خرید یک وسیله الکترونیک نو یا دسته دوم، همان‌قدر که خود کالا اهمیت دارد، خدمات پس از فروش و کیفیت ارائه این خدمات هم مهم است.

ادامه مطلب
مقایسه مدیریت کسب و کار (BPM) و اتوماسیون کسب و کار (BPA) ۷۷۵/۰۲/۰۸

مقایسه مدیریت کسب و کار (BPM) و اتوماسیون کسب و کار (BPA)

اتوماسیون فرآیند کسب و کار (Business Process Automation(BPA در مقایسه با مدیریت فرآیند کسب و کار (Business Process Management(BPM

ادامه مطلب
چرا باید از نرم افزار اتوماسیون کسب و کار (اداری) استفاده کنیم؟ ۱۳۹۶/۰۴/۱۷

چرا باید از نرم افزار اتوماسیون کسب و کار (اداری) استفاده کنیم؟

نرم افزار اتوماسیون اداری یا کسب و کار یک راه است که شرکت ها ، کارها و گام های پیچیده خود را از فرآیندها می گیرند و آنهارا ساده تر می کنند.

ادامه مطلب
اتوماسیون اداری تحت وب ۱۳۹۶/۰۳/۰۲

اتوماسیون اداری تحت وب

با بهره گیری از اتوماسیون اداری تحت وب امکاناتی نظیر ساماندهی فرآیندهای سازمانی،انجام مکاتبات اداری به شکل الکترونیک در هر نقطه جغرافیایی و در هر زمان، سهولت کاربری ، امنیت کاری بالا ، پیگیری دقیق وظایف ، مدیریت سریعتر کارها و جلسات و... را برای شما فراهم می آورد.

ادامه مطلب
تاثیرات اتوماسیون اداری بر یک سازمان ۱۳۹۶/۰۳/۰۱

تاثیرات اتوماسیون اداری بر یک سازمان

هدف اصلی این مطلب بررسی تاثیرات اتوماسیون اداری بر یک سازمان می باشد.اتوماسیون اداری راهی برای پیشرفت در جهت صرفه جویی زمان،سرعت بخشیدن پاسخگویی به مشتریان،بالا بردن دقت در انجام کارها، کاهش هزینه های سازمان و ... است.

ادامه مطلب
ویژگی های نرم افزار اتوماسیون اداری ۱۳۹۶/۰۲/۳۱

ویژگی های نرم افزار اتوماسیون اداری

به طورکلی برای استفاده و بهره گیری از سیستم های اتوماسیون اداری باید نکاتی را در نظر گرفت و به آنها توجه کرد تا بتوانیم انتخاب صحیح تری داشته باشیم.

ادامه مطلب
نرم افزار اتوماسیون اداری چیست ؟ ۱۳۹۶/۰۲/۳۰

نرم افزار اتوماسیون اداری چیست ؟

اتوماسیون اداری از اتصال اطلاعات کامپیوترهای موجود در یک سازمان یا شرکت توسط شبکه یا یک نرم افزار به وجود می آید که با استفاده از آن انتقال اطلاعات،آمارها،نامه ها و دستورالعمل ها به راحتی و به صورت یکنواخت انجام می شود. در نتیجه فرآیندی جدید برای تبادل و مدیریت اطلاعات جهت سرعت بخشیدن به کارهای اداری ایجاد می شود.

ادامه مطلب
go top