• 02144978540
  • دسته موضوع
  • مقالات
  • دسته موضوع
  • پلاگین تغییر پیوند یکتا و تاثیر آن در سئو سایت وردپرس

پلاگین تغییر پیوند یکتا و تاثیر آن در سئو سایت وردپرس

نویسنده پلاگین تغییر پیوند یکتا و تاثیر آن در سئو سایت وردپرس
نویسنده : سامانه ایده آفرین راشا
    امتیاز کاربران : ثبت نشده
پلاگین تغییر پیوند یکتا و تاثیر آن در سئو سایت وردپرس

طراحان سایت و سئوکاران به اهمیت بسیار پیوندهای یکتا و تاثیر آن در سئو سایت واقفند. اگر مایلید برای بهبود سئو سایت خود تغییراتی در پیوندهای یکتا بدهید برای این کار پلاگین هایی وجود دارد که بدون هیچ خطایی لینکهای سایت وردپرس را بهینه می کنند. برای آشنایی با این افزونه ها با ایده آفرین همراه باشید.

انواع پیوند یکتا در وردپرس

در تنظیمات وردپرس گزینه ای به نام پیوندهای یکتا با 6 مدل متفاوت موجود است.

- ساده که حالت پیش فرض است و آیدی نوشته را نمایش میدهد.
- روز و نام که تاریخ انتشار مطلب بعلاوه عنوان پست.
- ماه و نام که مانند گزینه بالا بوده با این تفاوت که روز را نمایش نمی دهد.
- عددی که شامل شناسه همراه با عنوان پست می باشد.
- نام نوشته از عنوان برای نمایش پست استفاده می کند.
- ساختار دلخواه برای آدرس دهی خاص بکار می رود.

 

بهترین نوع پیوند یکتا برای سئو سایت وردپرس

انتخاب مناسب پیوند یکتا به سبک سایت شما، موضوع سایت، نحوه دسته بندی و... بستگی دارد ولی به توصیه سئوکاران بهترین نوع پیوند یکتا استفاده از نام نوشته است بدلیل اینکه لینک ساخته شده برای گوگل معنی دار تر بوده و به سئو سایت  شما کمک بسیاری می کند.

البته اگر مدت زیادی است که از تاسیس سایت شما می گذرد و مطالب زیادی را منتشر کرده اید از تغییر گزینه های پیوند یکتا خودداری کنید زیرا با تغییر عنوان صفحات، مطالب شما برای گوگل دیگر قابل شناسایی نمی باشد و با خطای 404 مواجه می شوید مگر اینکه از پلاگین های تغییر پیوند یکتا استفاده کنید.

به همین خاطر است که همیشه تاکید می شود بلافاصله بعد از نصب وردپرس ابتدا تنظیمات کلی آن را انجام دهید از جمله تنظیم پیوند یکتا.

 

معرفی پلاگین پیوند یکتا وردپرس

 

1. پلاگین Deans Permalinks Migration وردپرس

نام فارسی این افزونه تغییر پیوند یکتای مطمئن می باشد که عمل تغییر سبک پیوند یکتا را بدون عوض کردن سبک قبلی انجام می دهد. البته این افزونه با برخی از نسخه های وردپرس همخوانی ندارد و صفحه سفید برمی گرداند.

 

2. پلاگین Change Permalink Helper وردپرس

تنها با نصب این افزونه و بدون نیاز به هیچ تنظیمی تمامی لینک های سایت شما را به آدرس جدید منتقل می کند و در واقع عمل ریدایرکت لینک ها را به راحتی انجام میدهد.

 

3. پلاگین Advanced Permalinks وردپرس

این افزونه دارای چند نوع پیوند یکتا می باشد که با انتخاب آنها لینک های سایت شما بدون بروز هیچگونه خطایی به آدرس های جدید ریدایرکت خواهد شد. یکی از قابلیت های جالب این افزونه این است که می توانید در پیوند یکتا دسته بندی بگذارید بدون اینکه آن دسته بندی در سایت موجود باشد.

 

4. پلاگین Permalink Persian To English وردپرس

به عقیده بعضی از سئوکاران تغییر پیوندهای سایت به زبان انگلیسی تاثیر بسیار مثبتی در سئو سایت خواهد داشت. به همین دلیل اگر در ترجمه لینک ها مشکل دارید توصیه می کنیم حتما از این پلاگین استفاده کنید. پس از نصب این افزونه بعد از تایپ عنوان پست بطور همزمان ترجمه را در پیوند یکتا درج خواهد کرد.

 

البته افزونه Yoast Seo که در مقالات قبلی در مورد آن مفصلا توضیح دادیم کار ریدایرکت لینک های شما را بصورت خودکار بدون صدمه زدن به سئو سایت انجام میدهد.

شما هم دیدگاه خود را بنویسید

2+9 =
شرایط و قوانین را مطالعه کردم
go top